dimecres, 3 d’agost del 2011

Celler de Can Roca (Girona)


El Celler De Can Roca
Can Sunyer, 48. Girona. Telèfon: 972222157

JOAN ROCA (cuiner) JOSEP ROCA (cambrer de vins) JORDI ROCA (pastisser), aixi és com és defineixen els tres germans a la Carta de Degustació del Restaurant

El passat dissabte  30 de Juliol de 2011, vaig poder anar a sopar al Celler de Can Roca, només d'entrar ja comences a pensar que serà una estada inoblidable, al entrar per el passadís i accedir al Jardí de davant, i poder divisar els cuiners preparant els plats, va ésser increïble.
A l'entrada ja et fan sentir especial, notes les bones vibracions, i per molt que us vulgui explicar tot el que vaig sentir, veure i degustar, és indescriptible.

Al entrar i atendre't, et demanen si vols veure la cuina, increïble!!! Clar, tot tan net, ordenat i el perfeccionament i la tècnica es comencen a veure entre fogons.

Tot seguit ens adrecem a la nostra taula, on amb el silenci que ho embolcalla tot, quasi no sens les conversacions de les altres taules, de fet, quan ens comencen a explicar com funciona tot, és com si ja no hi hagués ningú més que nosaltres.

Podíem triar entres dos menús, i finalment triem el 2º. Entreteniments, 11 Plats + 3 postres.

Tot és tan gustós, tan elaborat, que de ben segur que les meves paraules no ho sabrien definir, nomes cal dir, que almenys un cop a la vida l'heu de provar!

Tot el servei és increïble, i que dir de les instal.lacions... no hi vaig poder trobar cap pega.
Fins i tot el preu, el vaig trobar raonable amb tot els plaers que vaig poder sentir i degustar.

El millor plat per mi va ser: Adaptació del steak tartar amb gelat de mostassa 2009.

Finalment, alhora de despedir-nos, vaig voler comprar un dels seus llibres, i vaig poder gaudir de conèixer el Jordi Roca.

En breu us penjo tots els plats.

Bona Cuina i endavant Germans Roca!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada